onze planning - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sven Komen - WaarBenJij.nu onze planning - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sven Komen - WaarBenJij.nu

onze planning

Door: sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

08 Januari 2014 | Nepal, Kathmandu

Even een kort verslag van onze planning aankomende tijd: morgen bungeejumpe!! De dag daarna naar chitwan national parc waar we onder andere olifant gaan rijden. Daar blijven we 2 nachten daarna naar de stad pokara wat prachtig gelegen is aan een meer en waar je de himalaya gebergte goed kan zien liggen. Daarna 2 treks doen naar plaatsjes in de beurt waar we onder andere een schooltje gaan bezoeken. Jullie horen zo snel mogelijk van me hoe dat allemaal geweest is..

  • 08 Januari 2014 - 07:36

    Karin:

    Dat ziet er spannend en goed uit. Ik wou dat ik even over jullie schouder mee kon kijken. Behalve het bungeejumpen dan. Have fun. Kus mam.

  • 08 Januari 2014 - 09:11

    Gerda:

    Dat is een goed begin!! Geniet van je sprong en al het andere moois!
    Groetjes Gerda

  • 08 Januari 2014 - 12:59

    Jesper:

    Haha jullie hebben al aardig wat meegemaakt. Suc6 met bungyjumpen en geniet er van.

  • 08 Januari 2014 - 21:57

    Zwemleeeesssss >>>>robin:

    Jullie hebben al een hoop reisverslagen in drie dage haha :) ga zo door! X

  • 09 Januari 2014 - 06:29

    Mel:

    Leuk man!!l let op het geld he!! Het vliegt er door heen als je alleen maar leuke dinge doet. Zet hem op gr aan chane.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

nha trang, mui ne, ho chi minh city

09 Februari 2014

Vietnam!!

19 Januari 2014

bungee, chitwan, trekking

08 Januari 2014

onze planning

08 Januari 2014

vervolg
Sven

Een droom die uitkomt! De reis zal plaats vinden tussen 6 Januari en 11 Augustus. Shane Duimel zal mijn reis kameraad zijn gedurende deze tijd. We kennen elkaar al vanaf de kleuterklas en hebben samen gewerkt in de keuken. Het zal allemaal gaan beginnen in Nepal, waar wij van plan zijn een maand te verblijven. Hierna vliegen we door naar Vietnam, om vervolgends over land verder te reizen. De volgende landen zullen wij daarna aandoen: Cambodja, Laos, Thailand, Maleisie en Indonesie. Voor alsnog is dit de globale planning, de volgorde is dus nog niet 100% zeker. Ook sluiten wij een bezoek aan andere landen uiteraard niet uit. Voor iedereen die van plan is mij te volgen via deze blog, zal ik proberen jullie zo uitgebreid en zo vaak mogelijk op te hoogte te houden van mijn avonturen. Ik heb er Onwijs veel zin in :D

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 5286

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Januari 2014 - 29 Januari 2014

doeg mooi nepal !!

Landen bezocht: