vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sven Komen - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sven Komen - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

08 Januari 2014 | Nepal, Kathmandu

Gegeven. Maar we waren er nog niet nu alleen in de goede wijk. Dus shane gevraagd aan een mannetje van t leger en die wijste ons de goede kant uit. Er moest nog wel even overgestoken worden dus dat werd rennen en gaan tussen dit verkeer wat een chaos is. Uiteindelijk nog een keer gevraagd aan een gast en nog een keer oversteken (wat net goed ging) aangekomen in ons hotelletje. Zo ik heb jullie zo wel even genoeg geinformeerd dacht ik tot later!!!

  • 08 Januari 2014 - 06:52

    Karin:

    Hoi lieverds, wat een verhaal zeg. Wat zal dat een prachtig uitzicht zijn geweest vanuit het vliegtuig om jaloers op te zijn! Hebben ze in Kathmandu geen zebrapaden????? Wat maken jullie nu al veel mee. Geniet verder van al het moois en een dikke pakkerd. Pap en mam.

  • 08 Januari 2014 - 07:17

    Sven Komen:

    Nee die kom je hier weinig tegen mam en als ze erzijn rijden ze gewoon door.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

nha trang, mui ne, ho chi minh city

09 Februari 2014

Vietnam!!

19 Januari 2014

bungee, chitwan, trekking

08 Januari 2014

onze planning

08 Januari 2014

vervolg
Sven

Een droom die uitkomt! De reis zal plaats vinden tussen 6 Januari en 11 Augustus. Shane Duimel zal mijn reis kameraad zijn gedurende deze tijd. We kennen elkaar al vanaf de kleuterklas en hebben samen gewerkt in de keuken. Het zal allemaal gaan beginnen in Nepal, waar wij van plan zijn een maand te verblijven. Hierna vliegen we door naar Vietnam, om vervolgends over land verder te reizen. De volgende landen zullen wij daarna aandoen: Cambodja, Laos, Thailand, Maleisie en Indonesie. Voor alsnog is dit de globale planning, de volgorde is dus nog niet 100% zeker. Ook sluiten wij een bezoek aan andere landen uiteraard niet uit. Voor iedereen die van plan is mij te volgen via deze blog, zal ik proberen jullie zo uitgebreid en zo vaak mogelijk op te hoogte te houden van mijn avonturen. Ik heb er Onwijs veel zin in :D

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 5287

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Januari 2014 - 29 Januari 2014

doeg mooi nepal !!

Landen bezocht: